Viadukta premoščata globoko dolino potoka Peračica z najdaljšimi konstrukcijskimi razponi dolžine 110 metrov in stebri višine do 56 metrov. Oba viadukta, kontinuirani prednapeti armiranobetonski konstrukciji v skupni dolžini 370 metrov, sta bila zgrajena po principu prostokonzolne gradnje.
Južni viadukt, zgrajen skoraj štiri leta po
severnem viaduktu, je na isti lokaciji nadomestil obstoječi, vendar dotrajani viadukt iz leta 1965.
Na zahtevnem in razmeroma kratkem, le 2,4 kilometra dolgem avtocestnem odseku, smo poleg viadukta Peračica projektirali tudi viadukta
Lešnica (dolžina 190 metrov) in
Ljubno (dolžina 320 metrov), na odseku pa je tudi predor Ljubno, dolžine 260 metrov.
Tip projekta
Avtocestni viadukt
Lokacija
Brezje, Slovenija
Storitve Ponting
Idejna zasnova / novelacija projekta za gradbeno dovoljenje / Projekt za izvedbo
Razponi
75.0 + 110.0 + 110.0 + 75.0 = 370.0 m
Višina stebrov
Do 55 metrov
Temeljenje
Globoko temeljenje na vodnjakih premera 10 m in globine do 21 m
Konstrukcija
Prednapeta betonska konstrukcija
Tehnologija
Prostokonzolna gradnja
Sodelujoči
JV Ponting - Pipenbaher Consulting Engineers
Izvajalec
Primorje d.d., Slovenija